دانلود بازی و نرم افزار

امام علی (ع): هرگاه گناهان آشکار شوند، برکت ها از میان مى رود.

تبلیغات

http://upir.ir/khordad94/guest/57kdviou67wq.gif

دانلود بازی جذاب جی تی ای GTA 5 San Andreas با لینک مستقیم

 

ن GTA San Andreas یا همان GTA 5 از معروف ترین بازی های دهه اخیر است.  این بازی در سبک اول شخص بوده و دارای گرافیک مناسب و قابلیت ها و آزادی های فراوان است . به طوری که هرگز از این بازی خسته نمیشوید . با اینکه ورژن های بعد این بازی مثل GTA IV هم منتشر شده اند اما خیلی ها هنوز GTA 5 را ترجیه میدهند . شما در این بازی در نقش Carl Johnson قرار میگیرید که تو بازی با نام CJ شناخته میشه .

 

سی جی پس از مدتها به محله و شهر خود بازگشته و در بدو ورود تمام پول های خود را از دست میدهد و مشاهده میکند خانواده اش در حال از هم پاچیدن است . شما میتوانید ماموریت های مختلفی را در بازی انجام دهید و یا به طور آزادانه در شهر ها بگردید و به انجام کارهای مختلف بپردازید . نکته مهم درباره این بازی این است که سیستم عامل بالایی نمیخواهد و در اکثر سیستم های امروزی قابل اجراست .

 

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

 

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی Line Of Defense Tactics

 

این بازی توسط شرکت 3000AD طراحی شده و در شبکه معتبر Steam منتشر شده است. در بازی شما فرمان یک تیم چهار نفره کهکشانی را برعهده دارید که در نقش تفنگداران دریایی ظاهر میشوید و در سیارات مختلف پا گذاشته و ماموریت های بسیار طبقه بندی شده را به پایان میرسانید. تیم خود را مجهز کنید، تجهیزات شما میتواند همه نوع از اقلام موجود از جمله سلاح های کشتار جمعی، فضا و وسایل نقلیه سیاره ای به حساب آید. همچنین Line Of Defense Tactics Tactical Advantage دارا یک پایگاه داده از  تمام دارایی ها از خط دفاعی بازی MMO با برنامه های بسیار عالی میباشد.

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows XP SP3.Win7

Processor: Intel Core i5-655K 3.2GHz , AMD Phenom II X4 900e

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 , AMD Radeon HD 5830

HDD: 500MB

Memory: 6GB RAM

Direct X : DX11.0

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

بازی فیزیکی Smuggle Truck v1.0

 

این روزها بازی هایی که با پیروی از قوانین فیزیکی ساخته می شوند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که پرندگان خشمگین را می توان پایه گذاران نوین آن دانست . حال اگر شما نیز از انجام چنین بازی هایی لذت می برید پیشنهاد می کنیم بازی Smuggle Truck را نیز از دست ندهید . در این بازی شما راننده یک کامیونت هستید که می بایست مسیری را طی کرده و در طول راه از موانعی که وجود دارد به گونه ای عبور کنید که مسافرانی که در پشت ماشین شما نشسته اند به بیرون پرتاب نشده و از بین نروند ! یا آنهایی که در موانع به بالا پرتاب می شوند را بتوانید با کم یا زیاد کردن سرعت دوباره سوار کنید . این بازی بر خلاف گرافیک بسیار زیبایی که دارد بسیار کم حجم بوده و می تواند لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان آورد .

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی کامیون رانی Spin Tires

 

Spin Tires نام بازی هیجان انگیز در سبک کامیون رانی بوده که کمپانی Oovee team آن را برای کامپیوتر طراحی کرده و کاربر را وارد دنیایی پر از خطر می کند. در طول هر یک از مراحل این بازی ، با انتخاب کامیون غول پیکر خود به جاده ها سفر می کنید و با جابجایی بار، درآمد بسیار خوبی را به دست می آورید. بازی به طوری طراحی شده است که یک شبیه ساز کامل به حساب می آید و با توجه به گرافیک بسیار بالایی که دارد، در نوع خود بی نظیر است. جابجایی بار آن قدر که ساده به نظر می رسد، نیست و با مشکلات بسیار در هر مرحله دست و پنجه نرم می کنید. یکی از بارز ترین مشکاتی که در Spin Tires باعث کاهش سرعت و بازده کامیونتان می شود، وضعیت آب و هوا بوده که در بیشتر اوقات، بارانی یا برفی است.

البته بخش هایی نیز هستند که در جنگل های سرسبز با آب و هوایی دلپذیر ساخته شده اند. با توجه داشتن به این که کامیون وزن بسیار زیادی داشته و بین سنگ وزن ترین ها قرار دارد، امکان انحراف آن در مسیر وجود دارد و باید قبل از رخ دادن حادثه با هدایت ماهرانه از آن جلوگیری کنید. در اکثر مواقع Spin Tires باید صبر و حوصله به خرج دهید و با آرامش هر چه تمام تر محموله ها را از یک نقطه مکانی به نقطه دیگر ببرید. پس از این که مقداری پول جمع آوری کردید و با شیوه بازی تا حدی آشنا شدید، می توانید کامیون جدیدی را از Shop خریداری نمایید و به کار خود سرعت بخشید. لذتی که در کامیون رانی بازی Spin Tires وجود دارد، بدون شک در هیچ بازی مشابهی نمی توانید تجربه کنید. زیرا گرافیک و گیم پلی آن در حد بسیار عالی طراحی شده و به طور کامل حس کامیون رانی در جاده های پر پیچ و خم را به بازیکن منتقل می سازد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 167.78 مگابایت

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی تبدیل شوندگان Transformers

 

Transformers یا همان تبدیل شوندگان از بازی های پرطرفدار در سبک اکشن و سوم شخص بوده که کمپانی نامدار Activision آن را منتشر کرده است. در این بازی به کاربر این امکان داده می شود تا بین خوب و بد، یکی را انتخاب کند و در گروه آن ها فعالیت های گسترده ای داشته باشند. Autobots نیرو های خوب و Decepticons نیرو های بد محسوب می شوند و گروه اول قصد نجات زمین از نابود شدن را دارند ولی گروه دوم تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا روبات های را جایگزین انسان ها بر روی زمین کنند و حکومت کل جهان را به دست بگیرند. هر شخصیتی که در Transformers بر می گزینید، قابلیت تبدیل به چندین نوع ربات را دارد و هر حالت آن در بخش های مختلف بازی به کمک کاربر می آیند و از صدمه دیدنش جلوگیری می کنند.

با این وجود سرنوشت زمین و انسان ها به طور کامل در دستتان است و این شما هستید که به نابودی زمین بیاندیشید یا آن را از خطر نجات دهید. برای نابودی دشمنان چه در گروه اول و چه در گروه دوم در بازی Transformers از ماشین ها، چندین بخش ساختمان ها و تیر های چراغ برق موجود در خیابان هم می توانید به عنوان ابزار جنگی استفاده کنید و دشمنان را تا مرز مرگ به پیش ببرید. در کل داستان Transformers از روی نسخه محبوب فیلم آن طراحی شده است و اکثریت کاراکتر های موجود در فیلم برای ایجاد جذابیت در بازی استفاده شده اند. همان گونه که اطلاع دارید، Bumblebee با ظاهری زردرنگ رئیس گروه Autobots بوده و افرادی همچون Optimus Prime, Ironhide زیرمجموعه این گروه محسوب می شوند. در گروه Decepticons نیز شخصیتی با نام Scorponok ریاست این گروه را بر عهده گرفته است و تمامی کار های مخرب به دستور این فرد در سیاره زمین به وقوع می پیوندند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 206.66 مگابایت

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

دانلود بازی قدیمی قارچ خور ماریو mario

 

 

بازی ماریو یا همون قارج خور یک بازی قدیمی , خاطره انگیز و شناخته شده ای است. که تا به حال ورژن های متفاوتی از این بازی ارائه شده که اکثرا شبیه هم هستند ولی محیط بازی انها متفاوت است .این بازی قدیمی را می توانید در ادامه مطلب با حجم کم دانلود کنید و عکس بالا تصویری از محیط بازی است .

.

لینک دانلود با لینک مستقیم  با 3.9 حجم مگابایت

.

رمز : www.2000download.ir

.

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

دانلود بازی GTA 4 : Vice city ( کاملا فشرده )

 

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود

بازی ۲ Need For Speed : Underground ( کاملا فشرده )

 

پس از انتشار دو بازی محبوب قدیمی Grand Theft Auto 4 و Most Wanted و استقبال بی نظیر کاربران بر آن شدیم تا از این پس بازی های قدیمی پرطرفدار را به صورت کاملا فشرده در دانلود کده قرار دهیم . Underground 2 یکی از بازی هایی است که طرفداران زیادی در چند سال پیش داشته و مطمئنا با دیدن دوباره ی آن ، همان هیجان قدیمی را برای انجامش خواهند داشت . این بازی که در دسته ی ورزشی – اتومبیلی قرار می گیرد همانند سایر نسخه های بازی NFS ، داستان افرادی است که مسابقاتی را به صورت غیرقانونی برگزار می کنند و با خرید اتومبیل های جدیدتر و نصب تجهیزات مختلف بر روی آنها ، خود را برای شرکت کردن در مراحل سخت تر آماده می سازند . به هر حال تجربه این بازی را چه برای افرادی که تا کنون آن را انجام نداده و چه کسانی که حتی چندین بار آن را به انتها رسانده اند پیشنهاد می کنیم . این بازی به طور معمولی در ۲ سی دی عرضه شده بود که با فشرده سازی آن ، حجم فایل نصب را بدون حذف بخش هایی از بازی تا حد محسوسی کاهش داده ایم .

دانلود و مشاهده در ادامه مطالب... http://upir.ir/khordad94/guest/userupload-2013-15156416281434720368-4905.gif

ادامه مطلب و دانلود